مرجع دانلود انشا پایه هفتم, هشتم,نهم

موضوعات

جواب سوال در محیط مدرسه تحمل افکار دیگران، احترام به افکار دیگران و اخلاق و ادب را چگونه تمرین کنیم

پرسش رییس جمهور از دانش آموزان در روز اول مهر از دانش آموزان عزیز ایران این بود :
در محیط مدرسه تحمل افکار دیگران، احترام به افکار دیگران و اخلاق و ادب را چگونه تمرین کنیم؟

اما جواب این سوال؟ چی میشه به نظر شما نظرتونو بزارید و منم توی همین پست بزارم

جواب سوال اخلاق و ادب را چگونه تمرین کنیم؟

 در محیط مدرسه  انواع دانش اموز وجود دارد ادم عصبانی منطقی با ادب و بی ادب با سن های مختلف پایه های مختلف وویژگی های مختلف ما هم هر کدام یک نظر و ایده خاصی داریم که شاید این نظر ما با نظر بقیه فرق داشته باشد پس نباید هر چی و کلامی رو درهر جایی به زبان بیاوریم و نظر های خودمان رو برای خودمون نگه داریم

در مورد احترام به دیگران هم میشه این گونه گفت ما هر جور به دیگران احترام بزاریم اون ها هم همان گونه به ما احترام می گذارن  مثلا ما اگر به کسی بی ادبی کنیم و آن را اذیت کنیم ان فرد هم در زمانی و در جای دیگر به ما بی احترامی  میکند و اگر ما  با همان شخص با ادب و احترام صحبت کنیم آن شخص هم با ما همان گونه صحبت می کند

گاهی اوقات ممکن است بعضی از افراد که دارای مشکل درسی یا خانوادگی  یا شخصی یا هر گونه عملی که باعث عصبانیت  شود را دارا باشد و در این موقع کمی بد اخلاق می شود و کمی بی ادبی کنید در این شرایط ما باید کنترل خودمان را حفظ کنیم و با احترامبا ان برخورد کنیم حتی اگر به ما بی احترامی کرد ما جواب  آن را ندیم

 در این مواقع سکوت خیلی کار ساز است

پیشنهاد ما برای سوالی که رئیس جمهور عزیز از ما پرسید این است که این اخلاق و این رفات های نا هنجار را معلم عزیز در کلاس درس به ما اموزش دهد و بگوید چگونه در این شرایط ما باید برخورد کنیم و کار اشتباه نکینم

 هر چه باشد معلم باید علاوه بر درس کلاسی درس  رفتار و ادب و کردار نیز بدهد چون همین دانش اموزان در اینده میتوانن باعث سر بلندی همگان شود یا شرمسازی همگان

دوستان شما هم نظراتتون رو بگید که در این سایت قرار دهم

نظر شما در مورد این مطلب چی بود ؟ نظر بزارید

جواب شما در مورد این سوال چی بود ؟ جواب بدید

این متن اختصاصی بوده و کپی کردن در سایت های دیگر پیگرد قانونی دارد

تاریخ ارسال : ۳م مهر ۱۳۹۶
بازدید : 183335 بازدید
نظرات کاربران
۱۳۹۶/۸/۱۰ - در ۱:۵۶ ب.ظ

با صبر و شکیبایی وقتی کسی افکار خود را به ما توضیح می دهد به صحبت های او گوش میکنیم و حتی می توانیم نظر هم دهید.
اینجاست که شاعر میفرماید:
نبین کی می گه

کبریا
۱۳۹۶/۸/۲۴ - در ۵:۰۹ ب.ظ

عالی

hamid
۱۳۹۶/۹/۱ - در ۶:۲۹ ب.ظ

آنچه در حیات انسانی حائز اهمیت است نیاز به همزیستی با یکدیگر و روابط انسانی است . روابط انسانی موهبتی است که در انسان به ودیعه گذاشته شده تا بتوانند یکدیگر را درک کنند و با هم زندگی کنند . روابط انسانی سرمنشا رفع همه نیازهای انسانی است . در سایه ی روابط انسانی روان انسان ، تلطیف می یابد ، استعدادش می شکفد و به بار می نشیند .
تعلیم ، تغییر در رفتار است و مدرسه جولانگاه تغییر و تبدیل است . پایه و اساس تغییر هم عشق و محبت است که در روابط انسانی محقق می گردد . تا مدیر با معلم ، مدیر با دانش آموز ، مدیر با اولیا» و رابطه برقرار نکند چگونه می تواند احساسات و عواطف خود را بدانها منتقل کند و موجب تغییر گردد ؟
از عوامل مهمی که بر روابط انسانی در آموزشگاه اثری غیر قابل انکار دارد شرایط و جو حاکم بر مدرسه است و مدیر به عنوان هماهنگ کننده ، در ایجاد جو مسئولیتی سنگین تر دارد .
روابط انسانی به مطالعه راه های ایجاد زمینه ها و شرایط مناسب برای زندگی و رشد افراد می پردازد . محیط و شرایط مناسب به وضعیت و یا موقعیتی اطلاق می شود که در آن افراد بتوانند از طریق دست یافتن به نیاز های منطقی خود رشد کنند ، رشدی که در راستای فطرت آن ها ست . در نهایت ، استعداد و توانایی های بالقوه آنان را شکوفا می کند به طوری که با ویژگی های موجود زنده سازگاری داشته باشد .

Idw
۱۳۹۶/۹/۲۳ - در ۸:۴۵ ب.ظ

عالی بود دمتون گرم

حسین
۱۳۹۶/۹/۳۰ - در ۱۰:۲۶ ق.ظ

خیلی عالی بود ممنون

انشا

اخبار انشاء